Svatební cesta

Kam asi můžou jet dva blázi na svatební cestu.

O tom, že prakticky hned po jídle vyrazíme na svatební cestu jsme se rozhodli už v raných fázích plánování svatby. Nejvíce životaschopnou se nakonec ukázala moje ne myšlenka Ralska, takže jsme odpoledne po obědě sbalili foťáčky a vyrazili do penzionu Almi (okno vpravo nahoře s balkónem :o) ve Starých Splavech, kam jsem navečer dorazili. Když už je tolik lidí tak zkušených s radami do manželství, nemusím dál nic říkat, takže ráno po snídani jsme vyrazili na impozantní horu Ralsko nad Novinami pod Ralskem, na jejímž samém vrcholu stojí stejnojmenný hrad. Při zpáteční cestě dolů jsme pak byli rozhodnuti najít v médiích nedávno zmiňovaný nově nalezený opevněný objekt ve Vranovských skalách, které vlastně leží na samém úpatí masivu hory nad vsí Vranovem nedaleko Mimoně. Zprvu to nevypadalo, ale nakonec jsme jej našli, vyfotili, zaměřili na GPS a pomalu se vydali zpět. Při cestě domů jsme se pak ještě, ač hladoví (koalové jedí, nebo spinkají) přece jen zastavili na Břehyni a udělali si několik fotografií.

Druhý den ráno po zaplacení jsme se vydali k Máchovu jezeru a užili si ranního sluníčka na liduprázdné pláži. Pak už se jen nastartoval tutalík a po návštěve průrvy Ploučnice je svatební cestě konec. Komu byla krátká, ten tam nebyl, protože my jsme si ji užili mnohem více, než té nejdelší.

Fotografie jsou řazeny chronologicky v zájmu zachování autenticity, takže na první je puffin na Ralsku, dále opět puffin, tentokrát záhy poté, co jsme našli nedávno objevený opevněný objekt u Vranova, no a zbylé dvě fotografie už jen dokazují, že zle se nám tedy nevedlo :o)